Om Ditmer 

Gode softwareløsninger handler ikke kun om teknik – men i høj grad også om psykologi, adfærd og strategi. Vores vision er at skabe en positiv forandring gennem strategisk forankring, nysgerrighed, sund fornuftgodt håndværk – og ikke mindst dygtig og velovervejet implementering. Vi skaber løsninger, som giver en reel effekt hos kunderne og brugerne. Vi tror på, at vejen til at skabe gode resultater er, at fastholde og udvikle et miljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling – og dermed læring. 

Vi lægger vægt på at blive dygtigere og på at spille hinanden bedre, men også på, at vi har en kultur, hvor den enkelte tager ansvar, og kan udfolde sit talent. 

Vi arbejder på tværs af brancher, og arbejder typisk med løsninger, hvor der er tale om komplekse processer. Vi lægger stor vægt på at turde udfordre hinanden og kunderne for at skabe de bedste løsninger gennem indsigt og forståelse.

 

Uanset om det handler om DitmerFlexLetDialogEduAdm eller et af vores andre produkter, så handler det sidste ende om at skabe værdi hos vores kunder og deres brugere. 

Vi har stort fokus på at løfte kundeoplevelsen – både i form af den gode løsning som skabes, men også processen undervejs, og vi arbejder tværfagligt blandt andet i tæt samspil med vores UX og Design team. 

Lige nu er vi 55 skarpe og lune mennesker med hjertet på rette sted, der brænder for at skabe nye digitale muligheder sammen med vores engagerede og ambitiøse kunder. Men vi har brug for flere dygtige kolleger til at forsætte vores udvikling – det er her du kommer ind i billedet. 

Jobbet som Customer Succes Manager

Som Customer Success Manager i Ditmer indgår du i vores Produktafdeling med tæt tilknytning til Salg, hvor du har travlt med at sikre, at vores kunder får det optimale ud af vores gode løsninger.

Du vil få ansvaret for nye og eksisterende kunder på en række af vores produkter. I takt med at en kunde vælger at købe et af vores produkter, vil du stå forrest og være klar til at lægge en implementeringsplan sammen med kunden og holde kunden i hånden hele vejen frem til, at de er kommet godt i drift, og produktet er levende i kundens organisation. Du vil ligeledes være med til at fastholde og forbedre vores processer lige fra den første kontakt til den løbende kontakt til kunden efter implementeringsforløbet.

I et implementeringsforløb med en kunde vil du bl.a. skulle varetage undervisning og workshops for at sikre, at kunden er klædt godt på til at kunne tage produktet i brug. Det er vigtigt, at du har en solid rygsæk med organisationsforståelse, idéer og implementeringstiltag, så du kan hjælpe kunden med at få produktet helt under huden og solidt forankret i organisationen.

Du vil i dit implementeringsarbejde skulle samarbejde tæt med både sælgerne og supporten om at sikre, at kunderne er tilfredse, og du står klar til at hjælpe dem med de spørgsmål og opgaver som dukker op i takt med, at de bruger produktet. Du har gerne teknisk flair, og er ikke bleg for at hjælpe til med at få løst kundens udfordringer.

 


Du er nysgerrig på kundens forretning og organisation, og bruger tid sammen med kunden for at skabe en god relation og identificere andre områder, hvor vi kan tilbyde flere af Ditmers ydelser. Du trives i en hverdag, hvor du jonglerer mellem mange kunder, og du formår at prioritere dine opgaver, så alle kunder får en god oplevelse.

Du er nysgerrig på proces, og brænder for at prøve forskellige metoder af for at komme frem til det bedste implementeringsresultat. Du elsker at snakke proces og gode kundeoplevelser med dine kollegaer, og hjælper gerne andre med at få fyldt rygsækken med forskellige værktøjer, så de bliver lige så gode til implementering og undervisning som dig.

Vores kultur for frihed under ansvar stiller krav om, at du er udadvendt og trives i et socialt miljø, og det skal falde dig naturligt at tage ansvar for gode relationer til kunder og kolleger.

Størstedelen af vores kunder er danske, men vi bevæger os mod andre markeder. Derfor er det nødvendigt, at du både behersker dansk og engelsk i tale og skrift.

Vores forventninger til dig

  • At du er dygtig og har mod på at blive bedre
  • At du er nysgerrig af natur – både på kunder, kolleger og på at finde gode løsninger
  • En uddannelsesmæssig baggrund som Cand.it., Informationsvidenskab el.lign.
  • Mindst 2 års erfaring med undervisning og 1 år med implementering af it-systemer, og gerne med SaaS produkter
  • Du har erfaring med projektstyring, er struktureret og går systematisk til værks
  • Du har en interesse for forretning, og er nysgerrig på, hvordan vi kan tilbyde vores hjælp på den bedst mulige måde til kunderne
  • At du har kørekort og egen bil

Vi tilbyder

  • Faglig udvikling gennem Ditmer Academy, interne læsegrupper, workshops, ugentlige "Vidensrundstykker" og relevant uddannelse.
  • Dygtige og imødekommende kolleger med hjertet på rette sted og en høj faglighed og ambition
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejdsplads
  • Et uformelt og afslappet miljø med en udadvendt og humoristisk tone
  • Ubetinget Danmarks bedste frokostordning
  • Fysioterapeut og sundhedsforsikring
  • Fleksibel pensions- og forsikringsordning
  • En bred vifte af sociale arrangementer – (Du kan lige nå med til julefrokosten)
  • Danmarks lækreste kontorlokaler (...siger mange til os :-))

Det praktiske 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt 
Ansøgningsfrist: 1november– men møder vi den rette kandidat før frist, er vi klar til at slå til! 

Grundet behovet for videndeling og daglig sparring forventer vi, at du bor inden for en times kørsel fra Aarhus. 

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning i dag. 

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så er du velkommen til at kontakte Jonas Bolmgren på mail jrb@ditmer.dk / +45 87 34 44 95 

Søg Jobbet