Jobbet

Som Supporter i Ditmer indgår du i vores Customer Success Team, hvor du har travlt med at sikre, at vores kunder får det optimale ud af vores gode løsninger.

Vi forventer, at du har en interesse i ledelse og i at forbedre nuværende processer omkring supporten. Vi har brug for hele tiden at forbedre os, og her vil du skulle sætte retningen, og gå forrest og sikre, at det bliver implementeret i supporten. Du vil skulle arbejde med ITIL og se på, hvordan vi bedst muligt kan håndtere vores SLA og mål omkring supporten både internt i afdelingen og i samarbejde med andre afdelinger.

Du vil sammen med vores nuværende supporter sikre, at kunderne får den hjælp, de har brug for i forbindelse med brugen af vores løsninger. I vil sammen udgøre Ditmers supportteam, hvor du vil have det overordnet ansvar og sikre den daglige koordinering.

Supporten vil primært være 2. og 3. level support, hvor du hjælper vores kunders superbrugere, med at løse udfordrende problemer og hjælpe dem godt videre inden for løsningernes rammer. Du skal derfor være nysgerrig på at fordybe dig i vores løsninger, så du bliver den ypperste superbruger af vores løsninger.

Supporten vil typisk bestå af følgende type opgaver:

  • Fejlmeldinger: Hvis vores brugere oplever en fejl, vil du skulle kategorisere fejlen ud fra hvor kritisk den er for kunden. Jo mere kritisk, jo hurtigere skal du i gang med at behandle den. I første omgang skal du forsøge at hjælpe kunden videre. Hvorefter du vil forsøge at genskabe fejlen og beskrive for udviklerne, hvordan fejl genskabes, så de kan rette den. Det kan være svært at genskabe nogle fejl, så det vil være nødvendigt at kigge i stacktraces og udspørge kunden om detaljeret information for at kunne danne det rigtige grundlag for fejlen.

  • Spørgsmål: Der kommer mange former for spørgsmål til, hvordan løsningerne virker eller, hvad forskellige fejlbeskeder betyder. Her vil du stille og roligt få opbygget en viden, der gør, at du kan svare, og ellers finder du selv frem til svaret ved at spørge en god kollega.

 

  • Opdateringer: Der er flere af vores kunder, der selv hoster vores løsninger, men ønsker vores hjælp, når de skal have opdateret til den nyeste version. Her vil du benytte vores opdateringsværktøjer til at hjælpe kunden med opdateringen.

  • Opgaver: Vi har mange kunder, der gerne vil have vores hjælp til at udføre forskellige opgaver i vores løsninger. Dette er typisk opbygning af forskellige opsætninger, og her er du frisk på at hjælpe kunden og eventuelt spørge en kollega om hjælp.

Når du får kunderne i røret, eller svarer dem igennem vores supportsystem, er du i stand til at sætte dig i deres sted, forstå deres problemer og kommunikere i øjenhøjde. Forståelsen skal ikke kun dække det tekniske, men også det menneskelige, da det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig hørt og forstået. I og med at du sætter dig i kundernes sted, formår du også at hjælpe kunderne med meget mere end kun det, de spørger om. Du formår at guide dem igennem løsningerne, så de opnår meget mere værdi, end de først have regnet med, og får dem til at se muligheder, de slet ikke var klar over eksisterede.

Vores kultur for frihed under ansvar stiller krav om, at du er udadvendt og trives i et socialt miljø, og det skal gerne falde dig naturligt at tage ansvar for gode relationer til kunder og kolleger.

Størstedelen af vores kunder er danske, men vi bevæger os hurtigt mod andre markeder. Derfor er det nødvendigt, at du både behersker dansk og engelsk i tale og skrift.

Vores forventninger til dig

  • At du er nysgerrig af natur – både på kunder, kolleger og på at finde gode løsninger
  • Du er ansvarsbevidst, glad og imødekommende med masser af drive
  • Mindst 3 års erfaring med support af it-produkter eller it-projekter
  • Du har teknisk flair og behersker sprog som SQL og powershell
  • Du er struktureret, går systematisk til værks og har ledelseskompetencer
  • Du har en interesse for forretning, og er nysgerrig på, hvordan vi kan tilbyde vores hjælp på den bedst mulige måde til kunderne
  • Det er et plus, hvis du har indsigt i offentlige arbejdsgange og flair for at begå dig i en kommunal eller anden offentlig kultur
  • Det er ligeledes en fordel, hvis du behersker svensk og norsk

Vi tilbyder

  • Faglig udvikling gennem Ditmer Academy, interne læsegrupper, workshops, ugentlige "Vidensrundstykker" og relevant uddannelse
  • Dygtige og imødekommende kolleger med hjertet på rette sted
  • En høj faglighed og plads til ambitioner
  • Mulighed for hjemmearbejdsplads
  • Et uformelt og afslappet miljø med en udadvendt og humoristisk tone
  • Ubetinget Danmarks bedste frokostordning
  • Fysioterapeut og sundhedsforsikring
  • Fleksibel pensions- og forsikringsordning
  • En bred vifte af sociale arrangementer – (Du kan lige nå med til vores forlængede fredagsbar)
  • Danmarks lækreste kontorlokaler (siger mange til os :-))

Om Ditmer

Gode softwareløsninger handler ikke kun om teknik – men i høj grad også om psykologi, adfærd og strategi. Vores vision er at skabe en positiv forandring gennem strategisk forankring, nysgerrighed, sund fornuft, godt håndværk – og ikke mindst dygtig og velovervejet implementering. Vi skaber løsninger, som giver en reel effekt hos kunderne og brugerne. Vi tror på, at vejen til at skabe gode resultater er at fastholde og udvikle et miljø, hvor der er kort vej fra tanke til handling – og dermed læring.

Vi lægger vægt på at blive dygtigere og på at spille hinanden bedre, men også på at vi har en kultur, hvor den enkelte tager ansvar, og kan udfolde sit talent.

Vi arbejder på tværs af brancher, og arbejder typisk med løsninger, hvor der er tale om komplekse processer. Vi lægger stor vægt på at turde udfordre hinanden og kunderne for at skabe de bedste løsninger gennem indsigt og forståelse.

Uanset om det handler om DitmerFlex, LetDialog, EduAdm eller et af vores andre produkter, så handler det i sidste ende om at skabe værdi hos vores kunder og deres brugere.

Vi har stort fokus på at løfte kundeoplevelsen – både i form af den gode løsning som skabes, men også i processen undervejs, og vi arbejder tværfagligt blandt andet i tæt samspil med vores UX- og Design team.

Lige nu er vi 55 skarpe og lune mennesker med hjertet på rette sted, der brænder for at skabe nye digitale muligheder sammen med vores engagerede og ambitiøse kunder. Men vi har brug for flere dygtige kolleger til at forsætte vores udvikling – det er her du kommer ind i billedet.

Det praktiske

Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Ansøgningsfrist: 15. marts– men møder vi den rette kandidat før frist, er vi klar til at slå til!

Grundet behovet for videndeling og daglig sparring forventer vi, at du bor inden for en times kørsel fra Aarhus.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning i dag.

Søg Jobbet

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så er du velkommen til at kontakte Jonas Bolmgren på mail jrb@ditmer.dk / +45 87 34 44 95