Vi leder efter en erfaren agil projektleder, som brænder for at forstå kundernes forretning, og omsætte denne til IT-løsninger, som gør en forskel! En projektleder som kan arbejde struktureret og samtidig formår at agere løsningsarkitekt når projekterne har behov for dette.

Som projektleder vil du være ansvarlig for gennemførelse af udviklingsforløb sammen med vores kunder. Vi har en bred vifte af kunder, og du vil få stor indsigt indenfor mange domæner.

Du får derfor en udfordrende hverdag, hvor du som projektleder skal facilitere den agile proces og sørge for at styre kunden godt i mål indenfor de rette tidsmæssige og økonomiske rammer. Vi arbejder agilt efter Scrum hvorfor det forventes, at du er stærk i denne disciplin.

Du kommer til at indgå i vores udviklingsafdeling som består af 30 dedikerede kollegaer, som spænder over softwareudviklere, projektledere, arkitekter og UX’ere. Du vil have en stor kontaktflade i hele huset, og du vil derfor bl.a. skulle arbejde sammen med vores sælgere, customer success konsulenter samt kontrakt og compliance ansvarlige.

Dine opgaver som projektleder vil bl.a. være:

  • Sikre overholdelse af projekt- og tidsplaner
  • Ansvarlig for at aftaler og kontrakter med kunden overholdes
  • Tydeligt kommunikere til styregruppe omkring fremdrift på projekt
  • Sikre god trivsel på projektteamet
  • Håndtering af interne og eksterne interessenter
  • Facilitere processer med kunden og internt i teamet
  • Agere løsningsarkitekt i tæt samarbejde med den teknisk ansvarlige

Du vil indgå i vores faglige projektledelsesfællesskab, som drives af vores Project Management Lead. Fællesskabet består af 4 andre projektledere, og I har bl.a. ansvaret for at arbejde med udvikling og implementering af vores procesmodel.

Vores forventninger til dig – dine kvalifikationer:

  • Du er stærk i Scrum/projektledelse samt metodikerne indenfor agil projektledelse
  • Du har som minimum arbejdet med IT-projektledelse i 3 år – gerne på leverandørsiden af projekterne.
  • Du arbejder professionelt med projektplaner, ressourceestimering og ikke mindst interessenthåndtering
  • Du er struktureret og har erfaring med projektstyring og økonomistyring– vi arbejder typisk med faste deadline og rammer, men på medgået tid.
  • Du er en dygtig kommunikator – du kan rådgive, vejlede og sparre - både ekstern og internt
  • Du er god til at sætte dig ind i nye domæner
  • Din uddannelsesbaggrund er indenfor softwareudvikling og du har f.eks. en baggrund som f.eks. datamatiker, ingeniør, datalog eller lignende

Du kan læse mere om vores tilgang til projekter her.

Det kan du forvente af os:

Hos Ditmer tror vi på, at dygtige kolleger skal have frihed til at bruge og udvikle deres talent og ikke ligge under for bureaukratiske processer. Du vil derfor opleve, at vi altid stræber efter at spille hinanden bedre ved at trække på hinandens styrker og tage ansvar for os selv og hinanden.

Vi praktiserer alt det du kender med frihed under ansvar, et uformelt og afslappet arbejdsmiljø samt kompetente og dygtige kolleger. For nogen lidt af en kliché, men vi er ikke i tvivl om, at du kan mærke det, når du træder ind ad døren hos os. Udover at have Danmarks lækreste kontorlokaler (.. det siger mange til os 😊 ), så værner vi om din faglige udvikling og din trivsel. Derfor tilbyder vi blandt andet:

  • Faglig udvikling gennem Ditmer Academy, interne læsegrupper, workshops, ugentlige "Vidensrundstykker" og relevant uddannelse
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejdsplads
  • Ubetinget Danmarks bedste frokostordning
  • Fysioterapeut og sundhedsforsikring
  • Fleksibel pensions- og forsikringsordning

En bred vifte af sociale arrangementer (Alt lige fra julefrokost, fredagsbar, DHL-stafet og familieudflugter)

Send os en ansøgning

Ansøg

Din opstart

Det er vigtigt for os at du falder godt til allerede fra dag 1. Når du starter tildeles du en mentor, så du hurtigt får et billede af hvordan vi arbejder med vores kunder, og får løbende feedback samtaler med både din mentor og din nærmeste leder. Der er et introforløb klar fra start af, hvor du blandt andet kommer rundt i huset, og får talt med et bredt udvalgt af dine nye kollegaer.

Det praktiske - sådan søger du

Ansøgningsfristen er d. 1. maj 2020, men vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Grundet behovet for videndeling og daglig sparring forventer vi, at du bor inden for en times kørsel fra Aarhus.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Udviklingschef Jan Bökstedt på mail jsb@ditmer.dk eller telefon +45 87 34 22 39.

Om Ditmer

Ditmer har eksisteret siden år 2000, hvor vi begyndte i ydmyge lokaler i Viby midtpunkt. Vi er siden da vokset stabilt og i dag sidder vi 65 dedikerede digitalister på Søren Frichs Vej i Åbyhøj. Styrken finder du i vores forskelligheder. Vi spænder bredt lige fra informationsvidenskaber til dataloger, fra filosofer til musikere. Men fælles for alle i huset er, at vi brænder for vores faglighed og for at indgå i det nære samarbejde med både kolleger og kunder.

Lige siden vi startede, har vi lagt vægt på at møde verden i øjenhøjde og lave digitale løsninger, der gør en forskel for både kunder og brugere i det daglige.

Vi er gået fra at lave små skræddersyede løsninger til i dag at være et fuldvoksent digitaliseringshus der både arbejder med produktudvikling og skræddersyede løsninger baseret på Microsoft .NET.

Vi har været Microsoft Gold Partner stort set siden vi startede, og vi var det første danske medlem af Agile Alliance. Vi har forsat et stærkt teknisk fundament, men vi går i dag bredt til opgaven, som spænder lige fra UX, udvikling, implementering til drift og hosting.